Komorni cikel 2015/2016
NATALIE CLEIN, violončelo; CHRISTIAN IHLE HADLAND, klavir
Cena vstopnice
8,00 - 14,00 €
Pošlji prijatelju

5. koncert Komornega cikla

torek, 19. 04. 2016, ob 19:30,
Dvorana Union, Maribor, za red KOMORNI CIKEL in IZVEN



 Koncertni list

Spored:
Claude Debussy: Sonata za violončelo in klavir
György Kurtág: Znaki, igre in sporočila za solo violončelo
Benjamin Britten: Sonata za violončelo in klavir v C-duru, op. 65
Zoltán Kodály: Sonatina za violončelo in klavir
Sergej Prokofjev: Sonata za violončelo in klavir v C-duru, op. 119

Natalie Clein
poznamo kot eno najimpresivnejših britanskih glasbenic. V glasbeno orbito sta jo kot šestnajstletno dekle izstrelili zmaga na evrovizijskem tekmovanju za mlade glasbenike in tekmovanje za BBC-jevega mladega glasbenika leta. Kritik revije Gramophone je ob poslušanju njenega posnetka zapisal, da »ustvarja osupljiv barvni razpon in prikliče najširšo paleto izraznih slogov«, kritik limesa pa je svoje vtise preprosto povzel takole: Natalie Clein »vse igra s strastjo«. Ob intenzivnem nastopanju in številnih turnejah se kot profesorica na Kraljičinem glasbenem kolidžu posveča tudi pedagoškemu delu, širino in zagnanost svojega ustvarjalnega duha pa razgrinja tudi kot kuratorica koncertov za BBC. 

Pri nas bo nastopila z mlado nordijsko zvezdo, norveškim pianistom Christianom lhlejem Hadlandom, aktivnim na malodane vseh področjih, na katerih se lahko udejstvuje klasični glasbenik. Nosilec številnih nagrad igra kot solist in v komornih skupinah, gostuje na koncertih širom sveta in skupaj s švedskim klarinetistom Martinom Fröstom vodi Festival komorne glasbe Stavanger.  

Na našem koncertu bomo priče prav takšnemu živemu duhu njunega partnerstva. Glasbenika sta namreč zasnovala spored, ki črpa najboljše iz repertoarja za violončelo in klavir, ne oziraje se na časovne in slogovne omejitve. Vsako delo s sporeda nam v lastnem jeziku govori nekaj izvirnega: eno zadnjih del, ki jih je Debussy dokončal, trpeč zaradi v prvi svetovni vojni razpadajočega sveta, ki ga je imel tako rad, zgodnje delo velikana druge polovice 20. stoletja G. Ligetija, ki je bil v svojih začetkih še pod močnim vplivom svojih madžarskih prednikov Bartoka in Kodalyja, prvo od petih Brittnovih del, posvečenih Mstislavu Rostropoviču, ter eno najbolj priljubljenih skladb violončelistov, razživeto romantično sonato Cesarja Francka. Nenazadnje nas pričakuje še presenečenje: glasbenika bosta prav za to priložnost naročila in izvedla novo delo mladega skladatelja.

www.natalieclein.com • www.nordicartistsmanagement.com/artists/christian-ihle-hadland-piano



Natalie Clein (foto S. Ahlburg)
Christian Ihle Hadland (K. Laland/Bitmap)