Informacijska pisarna Narodnega doma Maribor
Narodni dom Maribor
Ulica kneza Koclja 9, 2000 Maribor
Vhod z Ulice slovenske osamosvojitve
e-naslov: vstopnice@nd-mb.si
telefon: 02 2294050, 02 2294011 in 031 479 000
Delovni čas
Od ponedeljka do petka med 10. in 13. uro in eno uro pred prireditvijo na lokaciji prireditve.
Informacijska pisarna bo od 25. decembra 2023 do vključno 2. januarja 2024 zaprta.
Plačilne kartice
Nakup vstopnic v Informacijski pisarni lahko opravite z naslednjimi kreditnimi karticami: Activa Maestro, Maestro, Activa, Diners, Mastercard, Visa, Moneta in Karanta.
Spletni nakup vstopnic lahko opravite z naslednjimi karticami oz. plačilnimi sistemi MasterCard Maestro (Plačevanje je možno le pod pogojem, da je kartica registrirana na sistemu za avtentikacijo »MasterCard SecureCode«; Visa in Visa Electron.
Plačilni nalog
Znesek za vnaprej dogovorjeno število vstopnic lahko poravnate s plačilnim nalogom na račun Narodnega doma Maribor, podatke o sklicu dobite v Informacijski pisarni.
Kopijo vplačila pošljite Informacijski pisarni Narodnega doma Maribor po elektronski pošti vstopnice@nd-mb.si.
Vstopnice prevzamete najkasneje pol ure pred prireditvijo!
Vračilo kupnine za vstopnice
Vračilo kupnine od vstopnic za prestavljene ali odpadle prireditve zaradi višje sile, Narodni dom Maribor kupcem vstopnic povrne na enega od navedenih načinov:
- praviloma organizator ne povrne kupnine za spremenjen program prireditve, v kolikor je sprememba nastala zaradi višje sile
- kupcu se za odpovedane prireditve vrne kupnina ali se mu z njegovim soglasjem izda dobropis, ki ga kupec vnovči za katerokoli drugo prireditev.
- za odpadle prireditve si bo Narodni dom Maribor prizadeval poiskati nove datume. O novih terminih ter tudi o tem, za katere prireditve ni zagotovljen novi termin in so odpovedane, organizator kupce vstopnic obvešča sproti na spletnih straneh in socialnih omrežjih. Kupljene vstopnice za prestavljene prireditve veljajo za nadomestne termine in jih obiskovalcem ni treba menjati (če ni navedeno drugače). Če obiskovalcem novi termin prireditve ne ustreza ali je ta odpovedana, Narodni dom Maribor izda dobropis v znesku cene vstopnice ali povrne kupnino. Dobropis ali zahtevek za vračilo kupnine je treba urediti do dneva novega datuma prestavljene prireditve.
- vračilo kupnine za abonmaje:
Za odpadle abonmajske prireditve si Narodni dom Maribor prizadeva poiskati nadomestne predstave ali nove datume. Če odpovedanih abonmajskih predstav ali koncertov organizator ne more nadomestiti, abonentom sorazmerni abonmajski delež (znesek) do konca sezone (to je do 31. 8.) vodi kot abonentovo dobroimetje. Abonenti ga lahko koristijo ob naslednjem nakupu. Če abonenti dobroimetja ne bi želeli koristiti, jim ob koncu abonmajske sezone, na podlagi zahtevka za vračilo, sorazmerni znesek abonmajskega vplačila (za odpadle prireditve) Narodni dom Maribor nakaže na TRR. - v primeru, da bo prireditev odpovedana pred polovico izvedenega programa, je kupec upravičen do povračila vrednosti vstopnice. Povračilo lahko zahteva v roku enega tedna po odpovedi.
Odpoved prireditve
V primeru odpovedi prireditve s strani organizatorja lahko vstopnice zamenjate ali vam vrnemo denar. Vašo odločitev nam morate sporočiti v roku enega tedna po odpadli prireditvi.